Quote# 142782

(Lonelycel)
[JFL] "Ex-incel" posts on inceltears: "I escaped inceldom by transitioning to a female"

Personally, I think this is a massive troll.

But JFL at the comments, they think it's real.

This is proof that IT are negative IQ

Read just the last 2 paragraphs if it's too long for you

(AlwaysLawRoute)
The fact that becoming a "female" gives you thousands of positive points to the eyes of society proves how highly overrated foids are,so many men don't want to be men anymore because the rules are rigged in favour of the """"opressed """"" gender.

(MarriedAndLookin4Fun)
Jesus I hope that's a troll. Trannies need to get killed by firing squads, hundreds of them at a time

(RegisterUserName)
Trannies are a black pill in themselves; you cannot be happy as a male, so become a female. It's just accepting that females have astronomically easier lives.
Fucking LARP either way...

(Mainländer)
That's exactly what (((they))) want you to do. Become a faggot or a crazy person who thinks he is the opposite sex of what he really is because of circumstances created by (((they))) themselves.

(Life Wasted)
Lol they dare not question a tranny, if you larp as a trap the left will bow to you like you are God.

Yeah but there's no way IT would ever acknowledge foids have it easier tho.

(Sans)
My opinion on this is like a double edged sword. I don’t think it’s normal and all but at the same time I’m a bit happy for an Incel who does that to get female privilege. However, this tranny became a cucktear so I have no sympathy.

(MSCW)
That's what they do with vulnerable people.
I hope for that man he is trolling.

(Dregster666)
This piece of shit didn't escape inceldom. It's worst than escortcelling or plastic surgery, this faggot completely overhauled his body of work for validation instead of embracing what he truly was.

Disgusting.

(Marquis de Sade)
Naw it doesnt. I dunno where u live. But here trannys face a life of being openly mocked, ridiculed and avoided. If some tranny walked into the pub an tried to hit on a guy. It would probably get the shit kicked out of it. They are an abomination, and no amount of postive press about them will make me thing otherwise.

(anon2719)
I know many trans people who were former incels in the speedrunning community so I can believe. I still think all trannies should be put to death though

(ovrload)
being a tranny is a cope because you know your pathetic genes are worthless as a male so they try and transition to becoming a female which never works out.

Various incels, Incels.is 1 Comments [3/12/2019 4:03:35 PM]
Fundie Index: 3

Username  (Login)
Comment  (Text formatting help) 

1 | bottom

Skide

Frankly, if it was a troll, it was a highly successful one, as evidenced by all the raging and panicking and the ((( ((( (((paranoiac outbursts))) ))) ))) . Seriously you are pathetic scum, not even having enough of a pair to just straight up write your antisemitic, racist shit. You can't even own up to your words, you are degenerate, manipulative and slimy beyond compare, none of you will ever attract a partner as males and even as females you'd need to go to a giggolo to get any.

3/13/2019 6:06:48 AM

1 | top: comments page